Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
ZS

Murakamiho buď lidi milují nebo nenávidí. Já patřím mezi ty první. Je pro mě inspirující. Kromě toho také běhám maratony a dobře vím, o čem je tady řeč.

Vaše recenze se mi líbila. Díky! :-)

1 0
možnosti
JR

J39a26r50a 71R92a89n69k

17. 4. 2015 7:18

R^Diky Murakami a kazdororcnimu pobytu japonskych studentu jsem se zacala minuly rok ucit japonsky, ubehnu kazdy rok pro charitu 10km, jmena daji sice do novin, ale jsem asi nekde na konci:-)

1 0
možnosti
ZS

Skvělé! Taky běhám spousty běhů pro charitu a umísťuji se někde na stejných místech jako Vy. Ale, historie se na časy přece neptá, Jara;-)

0 0
možnosti
JJ

J62a53n 58J35u91r29e50k

17. 4. 2015 9:18

Děkuji za pozitivní příspěvek. běžci maratonu mají můj obdiv. S odkazem na to doporučuji Jihokorejský film Malathon.

1 0
možnosti
  • Počet článků 201
  • Celková karma 7,79
  • Průměrná čtenost 463x
Jsem původní profesí učitel. Příležitostně publikuji recenze v tištěných periodikách. Byl jsem třikrát oceněn v rámci celostátní scenáristické soutěže Filmové nadace Inogy Barrandov. Realizovaný celovečerní film dle mého scénáře Kluci z hor. Dále viz můj web www.jan-jurek.cz