Diskuse

Vižule

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
VV

Velmi podobne problemy jsem mel pred davnymi roky se soudruzkou ucitelkou z rustiny, puvodem Ruskou, ktera ani neumela cesky.

Po trochu mirnejsim vystupu ve tride vyrazila jako raketa ze tridy, a za par minut do ni prisla nase tridni, takova bodra moravanka. Povidala mi chlapce, cos to vyved, ani svecena voda te nezachrani od dvojky z chovani. Nemela pravdu, Dostal jsem 3. V ten tok totiz nastoupi velmi uvedomely soudruh reditel Mojzis a s takovymi rozvraceckymi elementy nemel zadne slitovani.

0 0
možnosti
JJ

J19a45n 62J91u42r77e25k

9. 10. 2017 8:05

Děkuji, pane Vladimíre, za napsané ....

0 0
možnosti
  • Počet článků 199
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 468x
Jsem původní profesí učitel. Příležitostně publikuji recenze v tištěných periodikách. Byl jsem třikrát oceněn v rámci celostátní scenáristické soutěže Filmové nadace Inogy Barrandov. Realizovaný celovečerní film dle mého scénáře Kluci z hor. Dále viz můj web www.jan-jurek.cz